środa, 4 grudnia 2013

Makijaze eleganckie w sam raz na Swieta [cz. 1]


Idą Święta. Brak czasu i pośpiech będzie towarzyszył nam codziennie więc podejrzewam, że planowanie ślubu pójdzie na chwilę w odstawkę.

Dlatego w tym przedświątecznym, zimowym okresie pokażę Wam, że można wykonać elegancki makijaż w bardzo prosty i szybki sposób.


Dziś trochę inne informacje, czytajcie:


1. Podkład nakładam specjalnym
pędzlem- dlatego ładnie kryje niedoskonałości i moje wiecznie czerwone poliki :).

2. Bronzer nauczyłam się nakładać 
od skroni, poprzez kości policzkowe aż do żuchwy. Dodatkowo nakładam go na brzegi nosa- dzięki temu jest on wysmuklony ;).

3. Rozświetlacz zawsze nakładam na szczyt kości policzkowych, w kącki wewnętrznym oka, na szczycie nosa i brody.

4. Malując powieki cieniem używam bazy pod cienie Art Deco- i szczerze ją polecam.

5. W makijażu oka na zdjęciu obok użyłam cieni: szaro-śliwkowego Inglot na całą powiekę góną i dolną i złotego w kremie Sephora (dzięki temu uzyskałam intensywniejszy złoty efekt) jedynie na środek powieki i w kąciku zewnętrznym. 

6. Ponadto w kąciku zewnętrzym namalowałam kreskę eye linerem, a czarnej kredki użyłam do linii wodnej.




Całość zajęła mi niecałe 20 minut. Trochę czasu uzyskałam też dzięki hennie brwi- nie muszę ich teraz podkreślać :D


I tu już w pełnym makijażu i w innym świetle (musiałam wykorzystać takie ładne słońce!)
Usta: Ołówek do ust Inglot i pomadka Sephora.



Dziewczyny, czekam na informację zwrotną od Was!
Jeśli jest za mało konkretów, np. chciałybyście żebym podawała dokładnie jakich numerów cieni używam lub jakimi pędzlami je nakładam to piszcie śmiało.

Chętnie pomogę :)

Martyna

















0 komentarze:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami :)

Napisz do nas wiadomość

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *