sobota, 14 grudnia 2013

Świąteczny brokat!


Przeglądając mnóstwo pięknych makijaży zainspirował mnie jeden detal. Brokat. Złoty.

Brzmi kiczowato? 

Zobaczcie:

Z: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1102396/All-glitters-party-make-sophisticated-glamorous.html
Z: http://www.lauradunn.com/go-for-the-gold/

Z: http://www.pinterest.com/pin/420945896390557178/

Oto face chart jednego z makijaży z brokatem, ten jest akurat firmy kosmetycznej NARS:




Nie mogłam się zdecydować, w którym miejscu powieki chcę mieć brokat, więc zrobiłam dwa różne makijaże oczu za jednym razem.



TWARZ:

Krok 1: (Już po oczyszczeniu twarzy i nałożeniu kremu i kremu pod oczy) Podkład i puder. Delikatna warstwa podkładu (ja używam pędzla do podkładów mineralnych- jest mięciutki i super rozprowadza podkład w płynie). Fiksujemy podkład pudrem- ja zrobiłam to porządnie, żeby zakryć zaczerwienienia.

Krok 2: Bronzer i róż. Między kością policzkową a żuchwą znajduje się wyczuwalne zagłębienie- to w nim ma znaleźć się pędzel z bronzerem. Róż natomiast najlepiej nałożyć na szczyty policzków kiedy się uśmiechasz- wtedy są najlepiej widoczne!
Krok 3: Brwi podkreśliłam jedynie maskarą do brwi Eveline. 

OCZY:

Krok 1: Baza pod cienie (nałożona na całą powiekę ruchomą)

Krok 2: Cień jasny na całą powiekę ruchomą aż pod brwi i na powiekę dolną

Krok 3: Cień granatowy płaskim pędzelkiem nałożony od kącika zewnętrznego kierując się do kącika wewnętrznego (w załamaniu powieki i delikatnie nad załamaniem)

Krok 4: Blendowanie cienia granatowego większym pędzlem, znowu w stronę kącika wewnętrznego

Krok 5: Klej do brokatu nałożony do lini załamania powieki, na klej nakładamy brokat- najlepiej pędzelkiem 

Krok 6: Czarny eye linerem obrysowałam powiekę górną tuż przy rzęsach, wyciągając koniec linii w górę



Face Chart z: www.macfacecharts.com
Kolorowałam sama :P


I tu makijaż oka różni się tylko krokiem 3, 4 i 5, mianowicie:

Krok 3: Granatowy cień nałożony na powiekę górną ruchomą, od kącika zewnętrznego do jej załamania.

Krok 4: Cień granatowy blendowany w kierunku kącika wewnętrznego.

Krok 5: Brokat nałożony nad załamaniem powieki, tak, by jego ilość zmniejszała się w kierunku kącika wewnętrznego. Dodatkowo brokat delikatnie "otacza" kącik wewnętrzny oka.

I jak, który podoba Wam się bardziej?

Ja jestem przekonana do brokatu. Nie uważam, żeby był kiczowaty- szczególnie w okresie świątecznym!

 Zaszalejcie i zróbcie coś dla siebie w Święta! 

Niekoniecznie ze złotym brokatem! ;)

Buziaki, Martyna

1 komentarz:

Podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami :)

Napisz do nas wiadomość

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *