poniedziałek, 18 listopada 2013

VICTORIA'S SECRET

W środę, 13 listopada odbył się pokaz Victoria’s Secret. Nie powiem, żebym czekała na niego z niecierpliwością, ale oczywiście zainteresowanie wzięło górę i obejrzałam parę filmików z przygotowań modelek do pokazu. No i zainspirowało mnie. Piękny, powiem może inaczej, przecudowny makijaż, fantastyczne włosy i świetnie wyglądające (w chyba najładniejszej bieliźnie jaką widziałam) modelki.


Do rzeczy, inspiracją do makijażu, który uważam idealnie pasuje do panny młodej jest make up Aniołków Victoria’s Secret. Poniżej wynalazłam Wam zdjęcia. Zobaczcie, oceńcie i wyobraźcie sobie w nim siebie. Nie powiem, że nie wyobraziłam sobie siebie w tej bieliźnie, no ale cóż- pomarzyć można :).












Delikatne, brązowe smokey eyes.






I tu brązowe smokey eyes. Fantastyczne połączenie z blond włosami i niebieskimi oczami.


CO TU ZROBIŁAM:


Makijaż zaczęłam od nałożenia delikatnej kremu nawilżającego i bazy wygładzającej Catrice.

Użyłam podkładu intensywnie kryjącego Estee Lauder Double Wear (Sand).

Buzię wymodelowałam bronzerem, tym razem matowym z Sephory.

Na policzki nałożyłam róż z połyskującymi drobinkami Bourjois, a na ich szczyty i pod łukiem brwiowym rozświetlacz w płynie.

Bazę pod cienie rozsmarowałam na całej powiece górnej i delikatnie na dolnej. Następnie nałożyłam beżowy połyskujący cień. Żeby oko wydawało się większe, w jego kąciku zewnętrzym nałożyłam dwa cienie: matowy i połyskujący brązowy. Delikatnie rozcierając je w kierunku kącika wewnętrznego automatycznie są blendowane i nadają oku kształt migdała.

Brwi podkreśliłam modelującą bazą do brwi Eveline.


Usta to jedynie delikatna różowa pomadka Avon i jasno różowy błyszczyk Sephora.


Makijaż prosty w wykonaniu, podkreślają to sami wizażyści VS. Najważniejsze to rozświetlić porządnie buzię. 
Poniżej możecie zobaczyć wspomniane w poprzednim poście Chart Face, te są prosto od Victoria's Secret: 




I na sam koniec, nawiązując do tematyki bloga:




Jeśli macie pytania, pytajcie. Odpowiem, jeśli będę umiała.

Buziaki, Martyna.




Wszystkie zdjęcia Aniołków VS pochodzą z: https://www.facebook.com/victoriassecret?fref=ts

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami :)

Napisz do nas wiadomość

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *